3. jaanuar 2017

Mareti ja Risto imeline päev!


Leidsin lõpuks aega, et teha see kauaoodatud blogipostitus ära.
Olgu öeldud, et pildid sai noorpaar juba eelmise aasta sügisel kätte :)
See oli üks tõeliselt meeldejääv juulikuu pulmapidu Jõelähtme Golfis, 
Estonian Golf & Country Club
Pidu, kus kohtusin hingesugulasega :) Oi kus ma armastan selliseid pruute :))
See päev oli lihtsalt üliäge :D
Minu suured tänud väga armsale noorpaarile ja vahvatele pulmakülalistele!
Pruudi tegi kauniks Darja Tamm
Õhtut juhtis suurepärane pulmaisa Ingar Dubolazov 
Muusikaga rõõmustas kõrva bänd Lauri Lugu









Golfiklubi ümbrus oli hingematvalt ilus, iga kell läheksin sinna tagasi, et pilte teha:






















Kiriklikud laulatused on imelised:






Lauluneiudel on tagataustal tantsupoiss :))

Jaht droonile :)))












 Ingar oli lahke ja kinkis rõõmsaid emotsioone :)))





Toit oli maitsev ja teenindus hea, mida sa hing veel ihaldad:







 Minu lemmik Härra sellel peol:

Pulmapäeva ehe on särav noorpaar ja nende õnnest rõõmu tundvad külalised:









Oli au kohtuda pokemonidega :D









See Ingari lavastatud näidend oli väga naljakas :)))








Selle tordi välimus ei olnud minu jaoks väga pulmalik aga kohe kindlasti 
oli see üks parema maitsega pulmatort, mida söönud olen:




Suured tänud Teile selle imelise päeva eest!
Soovin Teile rohkelt õnne ja head tervist!
Olge hoitud ja kaitstud!